Ion Cristoiu e virgin!

Maestrul Cristoiu, veșnicul nemulțumit, Gimli cel grafoman urăște sincer femeile. Știu că nu e o noutate, dar mă suprinde de fiecare dată nivelul de frustrare ce reiese din fiecare text în care este vorba de o femeie. Și, atunci am realizat: e virgin. Nicio femeie nu a vrut să se murdărească cu el, motiv pentru care le urăște sincer pe toate.

Văzând ce a scris despre Alina Mungiu Pippidi, mi-am adus aminte de textul în care o jignea pe Gabriela Adameșteanu, prin anii ’90. Încercând să-și justifice jegul, Cristoiu le spunea judecătorilor că a fost un pamflet.

Dar mai este ceva ce mă surprinde. De fiecare dată când jignește o femeie, Gimli cel grafoman nu ratează ocazia să se refere la înfățișarea doamnelor respective și la modul în care sunt privite de bărbați.

Despre Gabriela Adameșteanu: „distinsă doamnă, ajunsă la o înfăţişare când nu mai interesează, ca femeie, nici măcar pe marinarii stătuţi câteva luni departe de ţărm şi de o fustă …“.

Despre Alina Mungiu Pippidi: “…decît expresia frustrării că bărbații trec pe lîngă ea întorcînd capul într-altă parte.”

Măi, nea Caisă, ești vampir și nu te vezi în oglindă? Cum poate unul ca tine să spună despre altcineva că e urât și că nu este dorit? Bre, Cristocule, vreo secundă, o fracțiune de secundă, ai avut impresia că există vreo femeie care să te privească ca pe un bărbat? Sau măcar ca pe un obiect sexual? Vrei să înțelegi, odată pentru totdeauna, că pierzi orice competiție cu un vibrator? De unde știi matale ce vrea un bărbat?

M-am gândit înainte să reproduc “citatele” din micul nemernic. Am zis că nu fac decât să perpetuez jegul. Pe de altă parte, mi-am zis că e bine ca lumea să vadă cu cine are de-a face. Pentru că asta nu e o mostră de misoginism. Ci de ură, de micime și murdărie sufletească.

Bre, maestre, ești o arătare rea și murdară!

Oare există vreo curvă pe care să o plătim să-și facă meseria cu ăsta mic? Poate o scăpa de tensiune și o redeveni om.

Miorița știe!

(publicat pe Facebook în 27.07.2014)

Comentează aici

