Jurnalistul meu preferat este Dan Tăpălagă!

Când i se umple pixul de principii și valori morale aplicate selectiv, este o plăcere să-l citești. Plus că, sunt absolut entuziasmat de modul în care se poziționează. Are 10 articole, în 10 ani, în care îl dojenește timid pe salvatorul țării, și pe care le poate scoate oricând în față spunând: “Adică, ce? Nu l-am criticat eu pe Băsescu când a greșit?”

Iată, însă, că a venit și momentul mult dorit. A scris un text pe care îl așteptam de vreo 5 ani. Adică un text care, venit la timpul potrivit, l-ar fi transformat pe acest domn într-unul dintre cei mai corecți și obiectivi jurnaliști. Încercările timide de până acum nu se pot numi decât încercări de coafare și eufemizare a realității. Ceea ce nu înseamnă nici obiectivitate, nici cinste intelectuală.

Dar, știind că talibanii trăiesc niște momente dramatice atunci când trebuie să dea piept în piept cu adevărul, am să consider că disonanțele trăite astăzi de distinsul gazetar sunt suficiente. I’ve got my revenge.

Pentru cei câțiva care am votat tot timpul împotriva PSD-ului dar am disprețuit în aceeași măsură modelul moral oferit de marinar, am doar un lucru să le spun: Suntem puțini, dar suficienți. Răbdare!

Când Traian Băsescu s-a lepădat de Monica Macovei, câte articole pline de revoltă au scris sfinții de la Hotnews?

Miorița știe!

(publicat pe Facebook în 21.08.2014)

Comentează aici

