Manual de instrucțiuni pentru talibani!

Ultima postare de pe Facebook a dat startul unor mesaje private în care am fost făcut în fel și chip, amenințat cu ruperea mandibulei, picioarelor sau mâinilor. Motiv pentru care mă felicit încă o dată că am ales să scriu pe Facebook sub pseudonim. Babuinilor le urez călătorie ușoară înspre grota de unde s-au târât. Cetățeni de dreapta ce sunteți, în care România își pune speranța să iasă la lumină!

Revenind la ceilalți extremiști. La cei care mi-au spus că arunc cu noroi, că fac acuzații nefondate (am recitit de 3 ori postare, nu găsesc acuzația), care își fac chip cioplit din jumătăți de măsură, le transmit un scurt ghid de citire al textelor mele, dacă aleg să le citească. Dacă sunt deranjați, există “telecomanda”. Nu câștig bani din trafic. Nu mă interesează persoanele care nu pot judeca cu mintea din dotare și își construiesc mici Dumnezei, de care n-ai voie să te atingi.

  1. Consider că Hotnews este cel mai mic rău, de departe.
  2. De asemenea, consider că răului i se opune doar binele, și nu răul cel mai mic. Continue reading